Sponsorul nostru - Furnituri.eu

E adevarat ca Furnituri.eu este inca la inceput, insa daruirea cu care s-a aruncat inainte in sprijinirea actiunilor Lojei ne face sa credem ca avem de-a face cu persoane deosebite. Lucru pentru care le multumim.


Furnituri.eu  este un magazin deosebit care ne ofera premii generoase la concursurile: 
Bijuterii pt. barbatiBijuterii goth, rock, punk, steampunk : Bijuterii geometrice :  Pt. cei ce sunt amatorii de capse si tinte de tot felul le gasiti la furnituri.eu Multumim mult pt. sponsorizare 

In plus,  Furnituri.eu a sprijinit Loja in actini caritabile prin donatii impresionante si pline de suflet, donatii in produse si bani pentru scoala caritabila de margelit Asociatia SOS Autism Bihor.

In magazinul Furnituri.eu gasesti multe produse care sunt de negasit in alte magazine din domeniu: capse si tinte intr-o mare varietate, excelente pentru cei care lucra cu piele, pentru stilul gothic-rock sau steampunk:


"De toate pentru toti" - acesta este motto-ul Furnituri.eu si le dorim mult succes in continuare, clienti multi si multumiti si cat mai multe produse in magazin, sa avem de unde alege.

Postat de: Loja Pasionatilor de Margele in data de 02:59. Eticheta . Urmariti comentariile abonandu-va la RSS 2.0. Puteti posta comentarii sau trackback-uri

0 comentarii for "Sponsorul nostru - Furnituri.eu"

Leave a reply