Tutorial - Gothic necklace

Cum se confectioneaza un colier stil gotic?


Premiu Concurs Etno - Loja pasionatilor de margele


Atatea evenimente si atat de putin timp am avut in ultima vreme. Insa vreau sa impartasesc cu voi aceasta mare bucurie: Am castigat un premiu la Concursul Etno, organizat pe pagina Lojei Pasionatilor de Margele de pe Facebook.

A fost un concurs interesant, care s-a bucurat de multa atentie - multi participanti, lucrari minunate, public de calitate, sponsori pe masura. Puteti admira lucrarile participante in acest album.

Eu am avut bucuria de a beneficia de un premiu in valoare de 100 de lei, constand in materiale pentru margelit, la alegere, din magazinul IzvorulDePerle. Am alergat intr-un suflet si mi-am ales materialele dorite, am plasat comanda, iar draga deTatiana mi-a trimis premiul, ceea ce vedeti mai jos:
Premiul ales din magazinul sponsorului
Eu am participat cu un numar de patru lucrari, dintre care una a fost aleasa de juriu drept castigatoare: Ancient Egypt. Multumesc juriului, sponsorilor si organizatorilor concursului.


Postat de: Loja Pasionatilor de Margele in data de 06:26. Eticheta . Urmariti comentariile abonandu-va la RSS 2.0. Puteti posta comentarii sau trackback-uri

0 comentarii for "Tutorial - Gothic necklace"

Leave a reply